Wystartuj w 31. Półmaratonie Signify 2022

Wystartuj w 31. Półmaratonie Signify 2022

Jeśli biegasz i czujesz się na siłach pokonać dystans 21, 0975 km, zapisz się do udziału w Półmaratonie Signify, który odbędzie się 4 września.

Zapisy do popularnego biegu już trwają, a na liście znajduje się 333 biegaczy, którzy dopełnili wszystkich formalności. Zapisy i wszystkie informacje o  tegorocznym Półmaratonie Signify  na stronie biegu: https://bit.ly/3FG6gWZ

Źródło: Urząd Miejski w Pile

Previous Przywłaszczył torebkę seniorki
Next Awanse i wyróżnienia funkcjonariuszy

Może to Ci się spodoba

Wsparcie organizacji zawodów lokkoatletycznych

Umowę na dofinansowanie organizacji ,,Mistrzostw Wielkopolski LZS w Lekkoatletyce’’, podpisali prezydent Piły Piotr Głowski i przedstawiciele  Pilskiego Ludowego Klubu Sportowego „Gwda” Piła. Kwota dofinansowania 2 000 złotych. Źródło: Urząd Miejski w Pile

Piła coraz popularniejsza wśród rowerzystów

Pokazuje to Rajd Rowerowy Szlakiem Północnej Wielkopolski, który wczoraj przejechał trasą z placu Konstytucji 3 Maja do Jeziorek. Uczestniczyło w nim 60 rowerzystów nie tylko z Piły i okolic, ale

Udany organizacyjnie i sportowo turniej karate

XI Ogólnopolski Turniej Karate Tradycyjnego o Puchar Miasta Stanisława Staszica przeszedł już do historii. Z roku na rok zawody cieszą się co raz większą popularnością i frekwencją. Zawody odbyły się w hali MOSiR przy

Dętki wróciły na Gwdę

Po roku przerwy spowodowanej pandemią, na Gwdę wrócił „Dętkospływ”. 13. edycja poświęcona była pracownikom służb medycznych. Trasa tradycyjnie wiodła od przystani przy alei Wyzwolenia do przystani przy moście Łokietka. Tradycyjnie

Polacy coraz wcześniej rezerwują urlopy narciarskie

Decyzja o rezerwacji zimowego wypoczynku z wyprzedzeniem przekłada się na większy wybór i duże oszczędności. Jeszcze do końca września można zarezerwować urlop narciarski nawet z 35-proc. zniżkami – przekonuje Magda Plutecka, rzeczniczka Neckermann Podróże.

Regularne ćwiczenia w ciąży zmniejszają ryzyko cukrzycy ciążowej

Zdaniem ekspertów podczas ciąży nie trzeba rezygnować z gimnastyki, a jedynie ją skorygować i dopasować do danego trymestru. Dzięki odpowiednio dobranym ćwiczeniom, na przykład wzmacniającym mięśnie dna miednicy, znacznie poprawia się kondycja organizmu

0 Comments

Brak komentarzy!

You can be first to comment this post!

Zostaw odpowiedź